poniedziałek, 8 sierpnia 2011

haha.



+ język ;p haha
 mraw <3
 Misio <3


Kilka zdjęć z wczorajszego wypadu do zoo.No a dziś wstałam o 12 hm nawet się wyspałam ;) i musiałam się szykować.ogarnęłam i wyszłam na dwór . potem po 17 spotkanie z Radkiem rezultaty zobaczycie w następnym poście ;D a sobota zapowiada się bardzo dobrze :) mami wyjeżdża do taty. i prawdopodobnie wymiana telefonu pod koniec sierpnia ;D eloszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz