środa, 31 sierpnia 2011

To już jest koniec...


Za 5 min zaczynamy nowy dzień z datą 1 września 2011 roku. Nie wszystkim ta data kojarzy się dobrze.
Mówiąc szczerze te wakacje nie były takie złe :) Bywało lepiej , mogło być lepiej.
  • dni spędzone z tb : 2567483920 <3
  •  tydzień wolności
  • konkretny chillout
  • dni spędzone w Płocku 146378[...] 
  • spanie do południa 
  • chodzenie w pidżamach cały dzień nie martwiąc się niczym 
No to jutro witaj szkoło -_-  + ostre zmiany godzin szkolnych.
A jutro prawdopodobnie wypad z nim po szkole ;*  




poniedziałek, 29 sierpnia 2011

A dziś dzień pełen wrażeń !



Było miło :)dziś wypad na Płock .zakupyy. byłam w galerii Wisła potem zaliczony auchan (musiałam sb kupić kilka rzeczy do szkoły -_- ) dziś wieczór farbowanie włosów.wyszło ok :) a  jutro 8.30 salon fryzjerski. jeej muszę wstać o 6 ;/ nie mam zielonego pojęcia jak ja to zrobię. no ale bywa ;/ wrrr

czwartek, 25 sierpnia 2011

tydzień.


A dziś już czwartek.hmmm pora wybrać się na jakieś zakupy.w sumie za równy tydzień zaczynamy rok szkolny -_-  no i muszę farbę do włosów kupić bo w poniedziałek malujemy a we wtorek wizyta u fryzjera o godzinie 8.30 fuck ;/  trzeba bd rano jechać ;/ no ale już nowa fryzura wybrana :) mam nadzieje że wyjdzie to ciekawie.  

piątek, 19 sierpnia 2011

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

haha.



+ język ;p haha
 mraw <3
 Misio <3


Kilka zdjęć z wczorajszego wypadu do zoo.No a dziś wstałam o 12 hm nawet się wyspałam ;) i musiałam się szykować.ogarnęłam i wyszłam na dwór . potem po 17 spotkanie z Radkiem rezultaty zobaczycie w następnym poście ;D a sobota zapowiada się bardzo dobrze :) mami wyjeżdża do taty. i prawdopodobnie wymiana telefonu pod koniec sierpnia ;D eloszka

niedziela, 7 sierpnia 2011

huehue ;*







 Dziś miło spędzona niedziela ;) Wypad do zoo :) Dziękuję wam <3 Potrzebny mi był taki wypad :> Jutro zobaczymy co robimy :) haa chcę iść na piwo .hmmm i chyba jutro pójdę ^^

piątek, 5 sierpnia 2011

Lubię ten stan.

No a wczoraj wypad na małe co nie co %% ;D + spacer wieczorem ;x yhym a dziś zobaczymy.wieczorem też spacer na pewno i te rozmowy szczere :) No i trzeba szykować się w sumie :> Btw. to czekamy do 18 sierpnia.Musi być dobrze nie ma innej opcji ;* 

http://www.photoblog.pl/innewcielenie

środa, 3 sierpnia 2011

Dziwny przebieg wydarzeń.

No to wczoraj wizyta w gminie . Potem Płock z nim <3 + kupiłam sb buty :) Dziś zamulamy w domu raczej.a jutro wyruszamy pewnie na Płock + wypad na piwo :)  No i czekamy na dowód.

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

jeeeej ;)

No a dziś Płock i wizyta u fotografa.hmm a jutro zawozimy papiery.no a w połowie sierpnia wyjazd do Belgii.ha lubię to ;> no to niedługo idziemy na zakupy. + muszę poszukać jakiejś sukienki . bo 3 września szykuje się wesele :)

piątek, 29 lipca 2011

Piękny dzień


A dziś dzień spędzony z Kasią <3 dziękuję :) no i sesja mała. + Kasia u mnie jutro.i może wieczorem na Płock się wybiorę :> oby :) hm no to czekamy na poniedziałek i wtorek.btw. może jutro bd ognisko hmm. miło by było ;x  + tęsknie M <3

czwartek, 28 lipca 2011

yhym <3
No a dziś Płock z Nim ;* hm mała sesja hehe ;) jutro Kate u mnie i sesja sie zapowiada mraw ^^ no a w poniedziałek idę do fotografa na zdjęcia do dowodu hm. a we wtorek załatwianie i dowożenie papierów i zdjęć ;> hm no i prawdopodobnie pojadę do taty ;D hm bo jednak nad morze nie jadę.no ale musi być dobrze :)

środa, 27 lipca 2011

 + On <3

Brak zdjęć. ;/ niestety . ale jutro wypad na Płock :) prawdopodobnie zobaczymy jaka bd pogoda .cały dzień spędzony w domu bo pogoda straszna ;| nie wspominając co się działo na Płocku... btw. plany na sierpień muszą zostać zrealizowane :)
A Ty przyjdź i pocałuj mnie na dobranoc ;*

niedziela, 24 lipca 2011

;*



                                                                   <3
No to dziś niedziela.Nie mam żadnych planów jak na razie. Zapewne wszystko wyjdzie na spontanie:) I love it ! ;) piękna pogoda się zapowiada ;D w końcu. ;x 
www.fbl.pl/innewcielenie

piątek, 15 lipca 2011


+ misiek w deszczu ;*
Dalsze zdjęcia z Częstochowy :) jutro zakupy :) w poniedziałek z nim <3 i w sierpniu jednak wyjazd do Mielna :> miejmy nadzieje że wpadniemy na dobrą pogodę :) 

czwartek, 14 lipca 2011


Zdjęcia z Częstochowy :) mam mały problem. prawdopodobnie albo pojadę do taty albo pojadę do Mielna.niestety dopiero w połowie sierpnia. no ale lepsze to niż nic ;> jutro może sesja jak bd ciepło :) he

sobota, 9 lipca 2011

:)

hehe co mina;) no to foty z wczorajszego wypadu do Częstochowy. było zajebiście:* dziękuję <3 a dziś Płock i ReggaeLand z Nim <3
 *więcej zdjęć wieczorkiem bądź jutro :)

środa, 6 lipca 2011

;*

 :) no to w sobote imprezujemy z Nim <3 a i prawdopodobnie bd jeszcze w tym samym dniu ognisko ^^ w sierpniu wyjazd do taty :) he i jeszcze może do Mielna się pojedzie ;D 
Love You <3

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Wakacyjnie ;)




No to ognisko zaliczone ;) w niedziele z nim <3 dziś też ;* jutro ruszamy na Płock. a 15 sierpnia wyjeżdżam ;) może wpadniemy na jakąś sesje ;)

sobota, 4 czerwca 2011


+ Ona <3

Działo sie dużo w sumie :) no ale pozytywnie ;D Dziś Płock o 13 z Nim<3 i ognisko o 20 ;D
i już wakacje ha ;)

sobota, 7 maja 2011









jeeej wiele się działo :) ale bardzo miło wspominam 27 kwietnia :) dziś sobota i Kate u mnie<3
a jutro z Nim <3 i oczywiście Płock ;D oby do kolejnego week'u ;*

czwartek, 21 kwietnia 2011

no i dłuższa przerwa i dobrze :) w sumie się ciesze bo już święta,ale z drugiej strony nie bo sporo trzeba zrobić ;/ no ale bywa. no i nie dawno wróciła pewna osoba za którą bardzo tęskniłam <3 szkoda że przyjeżdża tylko na 2 tyg. :( no ale dobre i to.trzeba jak najwięcej czasu teraz poświecić na regenerowanie sił do środy. i akurat w środę moje urodziny :) bd miło na pewno ;> %

sobota, 9 kwietnia 2011

Dzisiejszy spacer :) Jest piękna pogoda gdyby nie ten wiatr ;>
Piękny dzień dobrze spędzony bo z nimi.a szkoda że nie z nim :( I Miss You <3 ale jutro sie ju widzimy :*
No to oby do kolejnego weeku